PERSONAALTREENER

Personaaltrenn on oma ala asjatundja, kellel on teadmised inimese anatoomiast, füsioloogiast, füsioteraapiast, erinevatest treeningprintsiipitest- ja vahenditest ning liikumise ja toitumise mõjust inimese füüsilisele ja vaimsele tervisele ning piisav pädevus, et koostada iga inimese individuaalseks arenguks sobivaid programme ning oskus suunata inimest looma muutusi tema elustiilis üldise tervise huvides.

Personaaltrenn on lõbus ja motiveeriv treeningsessioon, mis on mõeldud kõigile. Treenerina seame koos eesmärgid,  mida soovid saavutada. Loon sulle lauale oma nägemuse plaanist, et seda ka päriselt saavutaksid. Sina kinnitad, kas oled selleks valmis, et vajadusel saame kõike muuta.

Olen treener, kes on valmis sind igati toetama, et saavutaksid soovitud tulemust. Ma olen olnud viis aastat  personaaltreener. Kogunud viiest erinevast koolist teadmisi 9aastat, et olla parim treener sulle. Annan sulle just seda, mida oled valmis vastu võtma.

Olen loonud Club 26 spordiklubis smuuti süsteemi, et pärast trenni saad osta “Be More” superfood smuuti.  Lisaks võimalus pärast trenni minna  imelisse spasse puhkama ning oma jõuvarusid taastama.

Oled südmest oodatud trenni!

Mis kasu saad PT :

  • tugevama keha, mis tõstab sinu enesekindlust ja turvatunnet;
  • oma parima kehakaalu numbri;
  • omandad uusi teadmisi elustiilist.
  • teadmisi teadlikust toitumisest;
  • omandad korrektse sooritustehnika, oma keha kontrollima ja seda õigesti kasutama;
  • vaimset ja hingelist toetust;
  • parima tunni oma nädalas, kus tore ja lõbus;

Milline näeb välja üks personaaltrenn?

  • 1

     

    Konsultatsioon

    Intervjuul küsin inimeselt küsimusi varasema
    treeningtausta kohta. Mõtestan etapid, mis
    viivad inimese seatud eesmärkidele lähemale.
    Koostan plaani, mida mööda rahulikult
    liigume, et jõuda soovitud tulemuseni. Teen
    treeningprogrammi, liikuvus- ja kehaanalüüsi.
    Kontrollin tervisenäitajaid (vererõhk, pulss).

  • 2

    Esimene trenn

    Määran inimese füüsilise võimekuse ja panen
    seeläbi paika treeningkoormuse. Nähtava ja
    varasema info järgi koostan personaalse kava.

     

    2

  • 3

     

    Järgmised trennid

    Hiljem jätkame personaalselt koostatud kavaga
    edasi ja liigume järgmistel treeningutel edasi
    eesmärgi suunas.